9 maj

Aaaaaah, kan jag stoppa tiden? och trycka på play när jag vill? spola fram och tillbaka? ta med mig allt härifrån hem? eller allt hemifrån hit? Hur ska jag kunna lämna allt och alla här? gaaaaaaaaaaah!

Prom igår, hade jättekul! Kan ju berätta hela kvällen :) Min date kom och hämtade mig vid huset, med rosor och grejer, öppnade bildörren och du vet.. American boys.. haha! Vi åkte hem till honom där han mamma tog lite bilder och så. Janakay och Terry kom dit, så åkte vi till PrimaPasta (resturang). Där nästan alla från skolan var och skulle äta tillsammans innan. Sen åkte vi till stället där balen var. Där var resten av skolan, :)  Tusentals bilder togs innan vi gick in genom dörrarna. Där satt en DJ, lite kul dock. De sa helatiden att wow en riktig DJ kommer vara där. Så sitter en typ 60 årig gubbe med hans fru bredvid och ska spela sin musik. Min första tanke; oh my god, im gonna be stuck here all night listening to old country music... Haha! Men han var as skön och spelade bra musik, så.. :) Såklart lite country också, jag är ju i texas, det går inte att komma undan! haha! Vi dansade och hade kul! De hade lite snack och så.. Hade jättekul med alla! Love them! När det var över så åkte vi till Chas bonfire som hon hade efter. (typ liten majbrasa) haha! Men det var supermysigt! Satt och chillade, lyssnade på musik och värmde oss vid elden. Sen vad det dags att åka hem och det var den kvällen i kort story :) En superkvälllll! Har lagt upp bilder på facebook, sen är jag taggad här och var tror jag. Så check it out :)



Kommentarer
Postat av: Mami

Gumman! Du har haft en underbar Prom! Din date var ju så klart skolans snygging! Ni är jättefina. Jag älskar din fina klänning! You look happy. I love you Precious!



Räknar dagarna...

2010-05-11 @ 19:45:31
Postat av: eh

vilken snyyyging! :)

2010-05-12 @ 21:06:33
Postat av: mormor

O,gud vad fina ni är. Ska du gifta dig med honom?

Det blir lite för långt bort. Kram,kram

2010-05-14 @ 07:27:24
Postat av: Mami

Klart hon inte ska molmol...hon ska leva med Mami. Alltid ;-)

2010-05-16 @ 20:54:05
Postat av: Christine

åh va fina! :)

2010-05-17 @ 00:25:05
URL: http://ccn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0