6 maj

Japp, idag är det precis en månad tills jag står på arlanda. SJUKT!

Jag och Sarah var på manikyr/pedikyr idag. Fixade naglarna inför prom. Har inte gjort det förrut men det blev fint :) Helt stört hur hon kunde måla fransk manikyr på mina tår, jag som har världens minsta, haha! Men det blev jättefint!

TJ hade en liten grej till mig och magnus idag, haha :) Coolt iallafall, en två dollar sedel! Har samlat på 25 cent mynten. På baksidag av vissa mynt så är det en stat, typ en liten bild sen kanske det står texas eller vilken stat det nu är. Vet inte hur många jag har nu, men hoppas att jag kan hitta alla 50 staterna :)
(vet inte om ni fattade någonting av detdär)






Kommentarer
Postat av: mormor

Oj, vad fin du blev. som vanligt,du är sååå söt. puss och kram.

2010-05-08 @ 09:42:30
Postat av: Mami

Ja, verkligen!

Vad fina naglar! Att de kunde göra det på tårna!

2010-05-08 @ 22:53:18
Postat av: Joanna

Ja, fast tårna är bara målade :)

2010-05-09 @ 19:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0