4 maj

Kom hem från skolan för ett litet tag sen. När vi hade hämtat upp Magnus och Cali så åkte vi och köpte snow cones. Hur gott som helst i värmen. Det är som snö/is som de häller smak på. Jag hade strawberry cheesecake. supergott, så mycket godare än glass :D haha! Nu sitter jag ute i skuggan och känner lukten av nyklippt gräs, TJ klipper gräset här ute :)

Varje dag så tror jag att jag ska svimma av värmeslag på skolbussen hem. Herregud alltså, sämst ac och vi kan inte öppna våra fönster. Plus att tjejerna precis har haft athletics innan. Svettigt? Ja! Speciellt när det är 33 grader. Hur mycket är det i solen då? och hur skönt är det att gå ut och springa och träna i det? Jag vet. haha :)

Glassbilen åker förbi här just nu.. :)




Hoppas ni har det super hemma! love you ♥

 


Kommentarer
Postat av: mormor

Den drinken ser good ut,men passar inte här än då det är minusgrader här,fy bubblan,Vi längtar efter dig,

Lisa ska ha valpar om en vecka, då är dom som sötast

när du kommer hem. puss,puss

2010-05-06 @ 05:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0