20 maj

Haha! Okej, så vi sitter vid matbordet, alla är nästan klara så hör vi att det börjar regna ute. Det har vart supervarmt ute heladagen, runt 33 grader. TJ går ut genom dörren och kommer in med en liten isbit. Haha! Det haglar alltså ute. Så vi går alla ut och kollar, herregud! Men haglet blev spöregn och vi började springa ut i regnet. Snabbt fram och tillbaka, haha! Det slutade med att vi sprang omkring där ute, i värsta spöregnet ever. Haha Så himla kul!! Magnus gick in och hämtade shampoo, så började vi tvätta håret. Hahaha! Härligt!






ps. hoppas att ingen känner sig som att jag inte bryr mig om allt hemma just nu. men om sanningen ska ut så är det verkligen så att jag på något sätt har försökt ignorera allt som har med hemma i sverige att göra. Inte med flit alltså, det har bara blivit så. Jag älskar er alla, men det är så svårt att förstå att jag ska lämna allt här. Så förhoppningsvis tar ingen det personligt om ja, jag vet inte. Då har jag det sagt iallafall. usch, vill inte lämna!


Kommentarer
Postat av: Mami

Gumman! Älskade bästa tjejen! Vi vet att du tänker på oss hemma. Vi tänker på dig varjedag. Längtar efter dig. Det ska bli så kul att få hem dig. Särskilt nu när vi bor så fin. Du kan inte ana vad fin det är här på Runmarö och det nya huset. Vi älskar det. Hela stället!



Sen händer det grejer här...;-) Igår när hela flytten var klar och alla hade åkt hem så friade Lars (!) så nu är vi förlovade!!! Det är helt fantastiskt! Jag har försökt att ringa och berätta men det verkar inte fungera.



Puss kärleken. Jag älskar dig!

2010-05-22 @ 22:55:39
Postat av: fåret

Grattis anneli! :D

2010-05-26 @ 16:28:24
Postat av: mormor

Hej, jag förstår dig så väl att det ska bli svårt att lämna allt där över, men du har fått vänner för livet.

Det är inte alla förunnat. Mammas och Lars hus är så

fint där kommer du att trivas ditt rum är såå fint,vi längtar efter dig jag och Jonas.En vecka kvar knappt man tror att det är sant.Puss vi älskar dig.

2010-05-29 @ 05:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0