1 maj

Hoppas att alla hade en jättekul valborg och att ni vilar upp er idag, första maj! Helt galet, när den här månaden är över så är det bara 5 dagar tills jag åker. Usch, jag vill inte tänka på det. Bara jag tänker på hur jag ska säga hejdå till alla så blir jag helt tårögd. uschuschusch... Det kommer gå så fort. Den här helgen så har vi awards banquet i skolan, ledig måndag, skola, helg - Prom, skola, helg-camping med utbytesstudenterna; departure meeting, skola, helg, skola, avslutning - bara några dagar kvar. Ser ni hur lite det är? aaah....

Som sagt, vid 7 så är det awards banquet, sägs sig själv vad det är, eller? :) Familjen ska med, men inte småttingarna. Det kommer vara lite middag, tal, och utdelningar antar jag. Just nu när jag sa det så slog det mig, dethär är nog lite som avslutningen. Om man inte tar studenten här, så har de ingen avslutning riktigt, vad jag har hört. Men ska gå på deras graduation iallafall, och titta på :) Kommer säkert att grina ihjäl mig, vad ska jag ta mig till?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken underbar bild!

2010-05-01 @ 22:16:17
Postat av: Mami

Vilken fin bild! - Ja, det måste jag säg....blir alldeles tårögd!



Tjejen! Min fina tjej! Längtar efter dig så mycket.

2010-05-02 @ 10:45:48
Postat av: P

Puss på dig min pärla!

2010-05-04 @ 13:16:38
Postat av: sis

världens bääääääästa!!

2010-05-05 @ 17:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0