Läger i Falun

Nu har jag kommit hem från gympalägret i falun. Vi hade det underbart och det gick jättebra för alla, alla körde runt på massa volter. Så roligt att se. Det gick bra för mig och att jag är glad för att jag fått upp tankarna om gymnastiken igen. Måste säga att det är för alla underbara tjejer i gruppen, tack för att ni stöttat mig! Nu är jag så jälva taggat på att komma tillbaka efter sommaren! Veckan gick så fort, redan över. Två  träningar per dag med lite sol och bad emellan. Vi bodde i små mysiga stugor 4 och 4 och själv bodde jag med Linn, Rosanna och Amanda. Tyvärr blev det lite skador, men vi får vila upp oss i sommar och komma tillbaka i höst. Skulle kunna skriva massor om vad vi har gjort, men skulle inte kunna förklara hur kul vi haft det :)

Åker till gotland imorgonkväll, längtar! Saknar Mathias som tusan! Kommer nog inte bli så mycket skrivet då heller tror jag. Ska vara där typ 2 veckor tror jag så vi hörs någon gång efter det! Ha det bäst älsklingar!

Kommentarer
Postat av: isak the man

och varför komme det inte bli så mkt skrivet då?hehe..

2008-07-05 @ 23:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0